10 de maig, 2007

I Carrera Cross Corgo-Corrubedo

Abans de res: com que em falten hores per penjar en aquest blog tots els temes pendents d'una manera completa i acabada, aviso que a partir d'ara i fins nova ordre aniré actualitzant-lo de mica en mica, amb l'agravant que les entrades quedaran a mitges i haureu d'anar-les revisant per conèixer-ne l'evolució (si voleu, és clar).
Qui avisa no és traïdor... Així que m'hi llenço de cap.

Diumenge, 29 d'abril de 2007: Cursa Cross de Corgo

Aquí teniu la foto de grup del fòrum abans de la cursa en qüestió:



Van ser 7,5 km de camí no asfaltat (iupiiii!!) per un paratge força bonic i verge sobre el qual, pel que sembla, planeja l'amenaça d'una urbanització o vés a saber quina altra mena de sacrilegi per l'estil. Si és que no aprenem, no aprenem i no aprenem!!!
:-(

I recordeu a la meva rival dels duatlons cross, la Monica? Doncs també hi era i va quedar tercera... Al pas que vaig no l'atraparé mai...!!!



Però, això sí, jo no perdo pas el somriure...!!!



És més, em vaig marcar un sprint final que em va fer arribar a Meta amb la cara com un perdigot... però va valer la pena. Sí, senyor.




Ritme mitjà de carrera: 5 min./km

Tenint en compte que a Padrón vaig fer 5,04 min./km i a la Vig-Bay 5,29 min./km, i que aquí a Corgo hi havia més desnivell, podem considerar que a poc a poquet vaig millorant...

I de mica en mica, s'omple la pica... O no!