01 d’abril, 2007

Nou espai d'entrenament

Avui, com la majoria de diumenges, hem sortit a entrenar. I hem anat a un punt nou als afores de Vigo: Bembrive o Bembribe, m'ho trobo escrit de les dues maneres... De fet, igual que passa a Catalunya, ja fa dies que m'adono que molts topònims i noms de poblacions gallegues presenten diverses grafies, suposo que més o menys castellanitzades. No fa gaire, a la TV Galega es queixaven perquè a la base de dades del Ministeri corresponent hi surten els noms de poblacions gallegues escrits de qualsevol manera i sense criteri, ara a la galega, ara a la castellana (p. ex. O Grove / El Grove)...
Però bé, aquest no és el tema del dia, en realitat.
El tema és que, ben a prop de casa nostra, a deu minutets de cotxe clavats, hem descobert un raconet ben verdós, molt agradable i més net que el parc forestal on solem anar a estirar les cames.



I el més important pel que ens interessa a dia d'avui: amb una bona pujada que ens obliga a fer una ascensió de gairebé 400 m amb pocs trams planers. Això equival a fer un bon entrenament de bessons a la pujada, i de quàdriceps a la baixada.




Cal dir que el dia es movia indecís entre fer sol i ennuvolar-se. Just quan hem arribat al punt més alt, ha pres la decisió i ha començat a ploure; la pluja ens ha acompanyat bona part de la baixada. Admeto que aquest cop m'ha resultat fins i tot agradable... potser perquè no feia gaire fred i, en trobar-nos dins del bosc, la pluja es filtrava i queia suaument damunt nostre... O potser perquè ja em vaig acostumant a aquest clima i d'aquí poc ja sortiré a entrenar només quan plogui!!! (Per cert, com podeu veure, per sortir a córrer, no em pentino pas gaire jo...)