14 de juny, 2007

No em surten els números

Demà passat, dissabte, tinc els exàmens de la UOC a la seu d'A Coruña. El dissabte següent me'n vaig a Catalunya. Al cap d'una setmana -com a màxim!- he d'haver acabat el llibre que estic traduint. Entre mig de tot això voldré haver pogut entrenar i hauré volgut córrer bé la cursa d'aquest diumenge a Arteixo i la cursa de la Festa Major de Terrassa el dia 30; hauré volgut anar a que em retallin un xic els cabells; hauré volgut fer la compra grossa perquè l'Adri tingui la nevera plena mentre jo no hi sigui i no se n'hagi de preocupar; hauré volgut deixar la casa endreçada pel mateix motiu; hauré volgut sortir a córrer un dia amb el Banderas i un altre dia amb el Curro perquè em ve de gust...
I un cop a Catalunya, voldré veure a tanta gent!

(Ah, i mentrestant tampoc no m'he d'oblidar d'enviar el certificat de subcontractistes, fer la declaració trimestral de l'IVA abans de dimecres que ve i consultar fins quan puc presentar la declaració de la renda... I, en tot cas, fer-la ja!)

I segurament m'oblido d'alguna cosa; de fet, el més probable és que m'oblidi d'alguna obligació real més que no pas d'alguna de les coses que voldria haver fet abans de marxar...

Mentre escric això, plou a bots i barrals. En lloc de sortir a córrer, avui aniré a nadar al migdia. I qui sap si les casualitats de la vida no faran que a la piscina em topi amb una nova coneguda virtual amb residència real a Vigo: una dona desesperada, nascuda també l'any 1971 i segur que amb d'altres coses en comú.

Ah, també he de comprar regals per als meus nebots i...

Bufa, no em surten els números!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Mare meva!!!, y yo creía que era la tía más ocupada del mundo, jajajaja. Leerte me consuela.

Viguetana ha dit...

La verdad es que este post fue como una válvula de escape en un momento de agobio... ¡Qué ganas tengo de que llegue el domingo y me haya quitado ya los exámenes de encimaaaaa!

banderas ha dit...

No había escrito nada sobre este post porque ya te comenté en el mío... y como sabía que habías leído el tema... yo también ando pelín liado. ¡¡Suerte en la carrera de Arteixo!!... y disfrútala como hice yo el año pasado. Bicos.

Desesperada ha dit...

ohhh acabo de ver que me mencionas en esta entrada, qué desastre soy!

Viguetana ha dit...

Nadie es omnipresente, querida.
:-)
No problem. No stress.